Invitatii Filelist Gratis

Re: Castigatorul este alexmanda2000@yahoo.com
Multumim tuturor participantilor

Pentru extragere sa folosit Random.org

Blogul Claudiu Sas va da o invitatie pe Filelist pe data de 1 Decembrie 2012, de ziua Romaniei.
Cei care doresc invitatia sunt rugati sa lase un comentariu mai jos si sa lase numele si o adresa de e-mail ca sa pot lua legatura cu castigatorul.

Castigatorul va fi ales la tragere la sorti de mine, pe data de 1 Decembrie, nu am preferinte, oricine poate sa castige.
Singura conditie ar fi un like sus in box-ul de facebook!

Aici



Mult succes la toate lumea!!!

51 de comentarii:

  1. imi dai o invitatie filelist la id dacyan12345@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. am doar una, pe data de 1 decembrie o sa o dau, esti primul care te-ai inscris! Mult succes

    RăspundețiȘtergere
  3. imi dai o invitatie filelist la alexmanda2000@yahoo.com ?

    RăspundețiȘtergere
  4. am doar una, pe data de 1 decembrie o sa o dau, esti al doilea care te-ai inscris! Mult succes

    RăspundețiȘtergere
  5. imi dai si mie o invitatie pe filelist id busilaionut@ yahoo.com
    Deci eu sunt al trelea...subces cu alesul...

    RăspundețiȘtergere
  6. tare blogu felicitari ;) heroes9392@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. si mie una borta_ramona@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult(heroes9392@yahoo.com) V-am trecut!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. vreau si eu o invitatie!mihaila_ionut2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Alexeraul@yahoo.com
    Sper sa castig! Mersi

    RăspundețiȘtergere
  11. Te rog imi dai o invitatie? id: ady_noghi2000@yahoo.com . Ms mult !

    RăspundețiȘtergere
  12. Te rog imi dai o invitatie? id: ady_noghi2000@yahoo.com . Ms mult !

    RăspundețiȘtergere
  13. Alex nu pot sa iau legatura cu tine, nu merge adresa de yahoo! Te rog sa imi raspunzi daca vrei invitatia

    RăspundețiȘtergere
  14. imi pare rau, deocamdata nu mai am invitatii

    RăspundețiȘtergere
  15. VA ROG FRUMOS DACA MAI AVETI INVITATII AS DORI SI EU LA ADRESA dragangeluadrian74@gmail.com. va multumesc mult de tot.doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  16. dau invitatii filelist ionutflori70@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. as dori si eu o invitatie pe filelist , adresa de mail : msy_cristi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. nu se mai pot da invitatii momentan.
    Limita de utilizatori a fost atinsa. Peste aceasta limita, pot face invitatii numai pentru clasele VIP+.

    RăspundețiȘtergere
  19. FOarte tare blogu , imi dai si mie una :)?
    technology_costyn@yahoo.ro

    RăspundețiȘtergere
  20. as vrea si eu o invitatie va rog:id stefan.gabriel51

    RăspundețiȘtergere
  21. TRIMITEMI O INVITATIE PLESE

    RăspundețiȘtergere
  22. TRIMITMI DACA TEROG FOARTE FRUMOS O INVITATIE FARCASALEXANDRU10@GMAIL.COM SCRIS CU LITERA MIA

    RăspundețiȘtergere
  23. Va rog trimitetimi o invitatie pe filelist la:filicheeadi@yahoo.com multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  24. va rog mult o invitatie pe
    sande.luca@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Cine doreste invitatie gratis http://www.youtube.com/watch?v=Foi8a247mo4 valabil 4 zile din acest moment cadou de sarbatori.

    RăspundețiȘtergere
  26. si eu una pls daca se mai poate... pe daniel_21_ro@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. imi dai o invitatie pe sandu_ss91@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. Buna vreau si eu o invitatie pe filelist va rog frumos onetiu_marius91@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna vreau si eu o invitatie pe filelist va rog frumos onetiu_marius91@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna vreau si eu o invitatie pe filelist va rog frumos :dragos1995sil@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna vreau si eu o invitatie pe filelist adresa : robotboy262002@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  32. hamuxxx@yahoo.com
    te rog mult!

    RăspundețiȘtergere
  33. sall vreau si io o invitatie te rog: ergean_bazatu98@yahoo.com ms mult ;) sper sa castig

    RăspundețiȘtergere
  34. sall as dori si eu oinvitatie pe filelist te rog .bugeschtibi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  35. as dori o invitatie pe piodi_antonyo@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  36. Salutare as dori si eu o invitatie pe luky_boy_maryus@yahoo.com multumec frumos

    RăspundețiȘtergere
  37. salut as dori o invitatie pe nebunu_dela4@yahoo.com
    multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  38. Tee roooggg mult dami o invitatie si miee la claus_003@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  39. VA rog datimi si mie o invitatie pe Johnny_9330@yahoo.com. please VA rog mult.

    RăspundețiȘtergere
  40. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  41. as dori daca se poate o invitatie pe filelist.ro.... pe adresa popalivius@yahoo.com multumesc

    RăspundețiȘtergere
  42. Asistența financiară (carlosquiterio201@gmail.com)

    Buna ziua Doamna.

    Afacere de împrumut la rate ale dobânzii accesibile pune nevoile dumneavoastra. Ați fost vreodată respins de mai multe bănci? Ai nevoie de finanțare pentru a consolida datoria dumneavoastră? Ai vreun plan? Suntem aici pentru a vă ajuta să găsit în sfârșit o soluție aveți nevoie de finanțare pentru a ajuta afacerea dvs. ma intorc pe drumul cel bun? Deci, am oferit împrumuturi acordate clientelei interesate de (500 € și 25 milioane €), cu o rată a dobânzii scăzută (1,5% la 3,5%).
    E-mail: carlosquiterio201@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  43. Oferta de împrumut persoane printre români (carlosquiterio201@gmail.com)

    Buna ziua și Doamnă,
    Oferta de împrumut la rate ale dobânzii accesibile pune nevoie de dumneavoastră. Ați fost respins de mai multe bănci? Ai nevoie de finanțare pentru a consolida datoria dumneavoastră? Ai vreun plan? Suntem aici pentru a vă ajuta să vă găsit în sfârșit o soluție Ai nevoie de finanțare pentru a ajuta afacerea dvs. ma intorc pe drumul cel bun? Deci, am oferit împrumuturi acordate clientelei interesate de (500 € și 25 milioane €), la rate ale dobânzii scăzute (1,5% la 3,5%).
    poștă: carlosquiterio201@gmail.com

    RăspundețiȘtergere